1. היו מוכנים. קהל היעד שממול נותן לכם את הזמן והסבלנות שלהם, כך שעליכם לערוך מספיק חזרות כדי להיות בטוחים שתשאירו רושם טוב.
  2. התחילו חזק. פתיחה חזקה תתפוס את תשומת הלב של הקהל, כמו עובדה מפתיעה או נתון, סיפור מעניין או בדיחה.
  3. דברו מהראש. הימנעו מקריאת דפים או מצגת 'מילה במילה'. במקום זאת, התייחסו להערות או נקודות חשובות בנאום כדי להפוך את טון הדיבור לחופשי וזורם יותר, בדומה לשיחה.
  4. דברו עם תשוקה. אם אתם באמת רוצים לשמור על תשומת הלב של הקהל, השקיעו במה שאתם אומרים, תחיו את החומר, תאהבו אותו.
  5. היו סבלניים. קל להיות מתוסכל אם ביצעתם טעות. אך יש לזכור כי בהתחלה לא קל לדבר מול קהל, ולוקח זמן כדי לחדד את הכישורים הללו. המשיכו להתאמן ותגיעו למטרות שלכם מהר מכפי שנדמה.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

5 שיעורים שכדאי לאמץ מוורן באפט

מכל המיליארדרים ואנשי העסקים המצליחים, וורן באפט נשאר דמות-על. לא רק שהוא שנון וחריף, יש לו המון חוכמת חיים. הוא קורא הרבה ומעל הכל, הוא יודע ליהנות מהחיים החל מתזונת הג'אנק פוד המפורסמת שלו, ועד הבית הישן שבו הוא חי עד היום.
לחצו להמשך הקריאה

רציתם להגיע לרמות הגבוהות? יש שם לחץ

לחץ. תפסיקו לדבר על לחץ. רציתם להגיע לרמות הגבוהות? יש שם לחץ. על הבמה מול מאות אנשים בקהל, יש לחץ. להופיע בטלוויזיה – לחץ. להצטלם בסרטון לדיגיטל – לחץ. להוביל תהליכים גדולים, פירושו חוסר מנוחה, וגלגלי המוח נעים בספיד מסוג אחר.
לחצו להמשך הקריאה

כמה כסף מגיע לכם על הופעה

הגענו לנושא הכי כאוב והכי מענג – כסף. אז כמה כסף לבקש עבור ההרצאה שלכם? מהו התגמול הנכון עבור הידע, הזמן והמאמץ שלכם בהופעה מול קהל, בכנס מקצועי, בהכשרה מלוטשת לבעלי עסקים, לחברות וארגונים?
לחצו להמשך הקריאה